Sluiting tussen ? en nieuwjaar, info over terugbetalingen, een uv-c licht desinfecteerapparaat

Sterilisatie en desinfectie

Wij hebben sinds enkele weken een desinfectieapparaat dat onze praktijkruimtes steriliseert en desinfecteert aan de hand van UV-C licht.¬†Dit type van lichtstralen is zeer effici√ęnt in het bestrijden van alle soorten micro-organismen zoals bacteri√ęn, schimmels, virussen, ‚Ķ

Uiteraard zien we dit als √©xtra boven op onze standaard hygi√ęnevoorzieningen.

Vragen over terugbetalingen

Wij krijgen regelmatig vragen van pati√ęnten over de aangerekende prijzen voor behandelingen. Dit omdat op het¬†overzicht¬†van terugbetaling van het ziekenfonds enkel de geconventioneerde prijzen worden vermeld. Wij zijn echter een niet-geconventioneerde tandartsenpraktijk.

Wij behandelen onze pati√ęnten met de beste producten en de meest innovatieve technologie√ęn en krijgen hierbij ondersteuning van onze gemotiveerde tandartsassistentes en tandlabo‚Äôs met jarenlange ervaring.
De tarieven van de ziekenfondsen of mutualiteiten laten ons niet toe om u onze kwaliteitsnormen, waar wij heel veel belang aan hechten, te kunnen aanbieden.

Op lange termijn zijn onze kwaliteitsbehandelingen, gebaseerd op kennis, goede materialen en technologie, zeker en vast in uw voordeel.

Veiligheid op uw afspraak garanderen

Graag willen we¬†u vragen om alleen en niet te vroeg naar uw afspraak te komen. We¬†moeten u als pati√ęnt voldoende gescheiden¬†kunnen houden van andere pati√ęnten waardoor de plaatsen in de wachtzaal beperkt zijn. Bedankt om hiermee rekening te houden.

Jaarlijkse sluiting voor de feestdagen

De Lightfalls Dental Clinic neemt verlof tussen kerst en nieuwjaar. Dit wil zeggen dat wij gesloten zullen zijn van 24 december 2020 t.e.m. zondag 3 januari 2021.

Vanaf maandag 4 januari 2021 staat het hele team opnieuw voor u klaar zodat we samen positief het nieuwe jaar kunnen starten!

Wij wensen u alvast gezellige en fijne feestdagen ‚ú®

Hopelijk tot snel!

Het Lightfalls Dental Clinic Team